Oferta Real Czeladź

Odnośniki

 

ascii >> strona główna

Temat: Dziadostwo i syf w M1 na skalę światową

W dniu 27 sierpnia o godzinie 9.00 nastąpi otwarcie Centrum Handlowego M1 Czeladź po rozbudowie. Powiększone M1 będzie miało ponad 68 tys. m2, o 14 tys. m2 więcej niż dotychczas. Centrum w nowym pasażu wzbogaci się o 57 lokali i łącznie pomieści 110 sklepów oraz ponad 30 wolnostojących punktów handlowo-usługowych. Głównymi najemcami nadal pozostają marki z grupy METRO Group: Media Markt i Real. Architektonicznie obiekt będzie wyróżniać nowoczesna fasada z charakterystyczną pomarańczową attyką.

Rozbudowa M1 Czeladź trwała 12 miesięcy. Jej celem było powiększenie powierzchni handlowej, unowocześnienie i uatrakcyjnienie oferty obiektu.

M1 w Czeladzi to pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej centrum handlowe, zarządzane przez METRO Group Asset Management, które zostało rozbudowane – mówi Pani Renata Kinde-Czyż, Członek Zarządu MAM.

Łączna powierzchnia rozbudowanego obiektu to ponad 68 tys. m2. Tym samym M1 Czeladź jest drugim, co do wielkości, centrum handlowym w województwie śląskim. Nowy pasaż prezentuje pełną ofertę handlowo-usługową i mieści 57 nowych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, jubilerskiej, perfumeryjnej oraz usług specjalistycznych. Wśród nowych najemców jest wielkopowierzchniowy New Yorker, a także sklepy Gerry Weber, Almi Decor, Royal Collection, Tchibo. W rozbudowanym CH M1 Czeladź dodatkowo pracę znajdzie ok. 500 osób. Rozbudowie towarzyszyła reorganizacja parkingu. Wydzielono dwie części: jedną - wyłącznie dla klientów i drugą - osobny powiększony parking dla pracowników centrum. Dzięki takiej zmianie uzyskano dodatkowe miejsca parkingowe dedykowane klientom centrum.

Od początku funkcjonowania wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Krzysztof Kucharski, dyrektor CH M1 Czeladź – Cieszę się, że teraz będziemy mogli gościć wszystkich odwiedzających nie tylko w najstarszym, ale i jednym z największych centrów handlowych w regionie.

W dniu otwarcia M1 Czeladź od godziny 9.00 na wszystkich odwiedzających czekają specjalne atrakcje. W ciągu całego dnia zostanie rozdanych ponad 60 tys. upominków. O godzinie 18.30 w powietrze wzniesie się 14 tys. balonów wypełnionych helem. Taka ilość nawiązuje do liczby metrów kwadratowych, o którą powiększyło się centrum M1. Wieczór uświetni gorący koncert artysty Lou Bega oraz spektakularny pokaz sztucznych ogni.

Centrum Handlowe M1 Czeladź powstało w 1997 roku i jest najstarszym tego typu obiektem w woj. śląskim. Do kluczowych najemców należą Real - hipermarket spożywczo-przemysłowy, Praktiker – sklep materiałami budowlanymi i wyposażeniem wnętrz, Media Markt – market z elektroniką użytkową, H&M – sklep z modą, CCC – sklep z obuwiem, Martes Sport – sklep z artykułami sportowymi i turystycznymi. Średni przepływ klientów w Centrum Handlowym M1 Czeladź to ponad 20 000 kupujących dziennie. W Polsce funkcjonuje łącznie 9 centrów handlowych M1 zarządzanych przez METRO Group Asset Management zlokalizowanych w Bytomiu, Łodzi, Zabrzu, Czeladzi, Poznaniu, Warszawie, Radomiu, Krakowie i Częstochowie.

źródło: informacje prasowe METRO Group Asset Management Sp. z o.o.
Źródło: mojaczeladz.nazwa.pl/phpBB/viewtopic.php?t=633



Temat: Przetargi w Czeladzi
źródło: http://www.czeladz.pl/zalaczniki/1244185718.pdf
Przedmiotem zamówienia jest kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu:
„Gospodarcza Brama Śląska – inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź


I. PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII MEDIALNEJ
1. artykuły prasowe w czasopismach biznesowych (branżowych), dodatkach gospodarczych
gazet ogólnopolskich i regionalnych, ale także w ogólnopolskiej gazecie opinii.
- Gazeta 1: dodatek poświęcony nieruchomościom w ogólnopolskim dzienniku o tematyce
informacyjnej i publicystycznej, ekonomicznej i prawnej, nakład minimum 200 tys. egz..
Ogłoszenie w dodatku, moduł 4x4, pozostałe strony redakcyjne. (3 emisje).
- Gazeta 2: miesięcznik branżowy opisujący przedsięwzięcia inwestycyjne w polskich
aglomeracjach: Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, nakład minimum 8.000
egz., Reklama: moduł 1/3 spad, (3 emisje),
- Gazeta 3: śląskie wydanie regionalne dziennika ogólnopolskiego o charakterze
informacyjnym i publicystycznym o nakładzie min. 250 tys. egz., nakład wydania
regionalnego min. 65 tys. egz. Reklama rozmiaru 9 modułów, (4 emisje),
- Gazeta 4: ogólnopolski tygodnik opinii, nakład min. 200 tys. egzemplarzy, sprzedaŜ
minimum 140 tys. egz., grzbiet główny , moduł A-11 lewa II (1 emisja).
Terminy emisji zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy.
2. Internet (kampania bannerowa) – portal ogólnopolski i jego witryna poświęcona gospodarce,
o liczbie RU dla głównego portalu (real users) minimum 8,0 mln osób (wg pomiarów
oglądalności witryn internetowych).
Zamówienie dotyczące pozycjonowania oraz liczby wyświetleń:
Ilość odsłon – 1.500.000, rozłożona w 4 cykle, zgodnie z harmonogramem.
Należy większą liczbę odsłon skierować na serwisy biznesowe, na których znajduje się
zdefiniowana grupa docelowa. Pozostałe odsłony należy rozłożyć w ww. 4 cyklach na stronie
głównej dla użytkowników ze Śląska.
3. reklama zewnętrzna / outdoor (tablice reklamowe) w pobliżu pól inwestycyjnych
z informacjami uŜytecznymi dla inwestorów, mapami itp.
a. wykonanie 4 wolnostojących tablic reklamowych jednostronnych
b. opis tablic: tablice typu billboard, ze stali nierdzewnej, ocynkowane, zabezpieczone
antykorozyjnie, malowane w technice o okresie gwarancji powłok minimum 5 lat), zgodnie
z wykonanymi projektami Zamawiającego, ekran ok. 6x4m, wysokość łączna ok. 8 m, wzór
graficzny oraz kolorystyka wg uzgodnionego projektu kolorystyki, oświetlenie, wykonanie
projektu i plansz graficznych wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.
c. Lokalizacja: 4 miejsc:
- wjazd do miasta – DK 94 – granica z Siemianowicami – tablica jednostronna
- wjazd do miasta – DK 94 – „Wschodnia Strefa Ekonomiczna – wjazd Będzin / Strefa” –
tablica jednostronna
- ul. Wiejska – Handlowa „Wschodnia Strefa Ekonomiczna – wjazd 2” – tablica jednostronna
- skwer – ul. Mysłowicka – DK 94 (centrum) – tablica jednostronna
d. Podłączenie do sieci oświetlenia ulicznego, po uzgodnieniu z MZGK wg warunków
technicznych oraz projektu budowlanego przekazanego przez Zamawiającego.
W przypadku realizacji tablicy dwustronnej przy wjeździe od strony Będzina – oświetlenie
typu solarnego np. z diodami LED.
II. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii lotniskowej
1. Umieszczenie reklamy w formie podświetlonego kasetonu w terminalu odlotów MPL Pyrzowice na okres półtora roku.
a. forma: kaseton 2x1m,
b. termin realizacji: 6 miesięcy 2009 r. i rok 2010, zgodnie z harmonogramem.
2. Sponsorowany artykuł w wersji polskiej i angielskiej w magazynie wydawanym przez
Międzynarodowy Port Lotniczy PYRZOWICE – 3-stronicowy materiał, przygotowany przez
Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego.
a. 3 emisje, zgodnie z harmonogramem.
III. Wydawnictwa promocyjne – katalog ofert inwestycyjnych
1. Przygotowanie i druk folderu:
a. format: 210x297 (A4),
b. 4 kolory
c. papier: środek kreda 150 g, folia
d. okładka 250 g, kolor 4+4, folia i lakier UV
e. objętość: 20 str., plus okładka,
f. nakład 3.000 egz. (druk 2 partiami 2 tys. – 2009 rok i 1 tys. – 2010 rok).
g. tłumaczenie materiału na język angielski.
Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, tłumaczenie, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego.
IV. Przygotowanie multimediów.
1. Przygotowanie materiałów multimedialnych o ofercie inwestycyjnej i gospodarczej miasta –
pen-drive, filmiku – prezentacji multimedialnej + katalogu w formie przeglądarki -- scenariusz,
opracowanie graficzne, wykonanie.
a) ilość – 1000 szt.
b) termin wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego zgodnie z harmonogramem.
V. Promocja projektu.
1. Artykuły prasowe
a. śląski dziennik regionalny o charakterze informacyjnym
b. 2 emisje, zgodnie z harmonogramem
c. Kolor, format ½ strony, strony redakcyjne przetargi i komunikaty (wydanie pełne
wojewódzkie).
2. Ulotka o projekcie
a. format: 210x297 (A4),
b. 4 kolory (4/4)
c. papier: środek kreda 150 g, folia
d. nakład 1.000 egz. (druk 2010 rok).
Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego.



1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w Kancelarii pok.118 (I piętro) Urzędu Miasta Czeladź, Czeladź, ul. Katowicka 45 nie później niż do godziny 9.00 dnia 22 czerwca 2009 r.
Źródło: mojaczeladz.nazwa.pl/phpBB/viewtopic.php?t=1532



Designed by Finerdesign.com